Efterfødsel

Under graviditet, fødsel og barsel sker der ændringer i vægt, kropsholdning og aktivitetsniveau.Dette påvirker både muskler og led, hvilket kan føre til graviditetsrelaterede lænde eller bækkensmerter,ømme / spændte muskler og bækkenbunds problemer. Formålet med træningen er at komme i gang igen efter gravidit og fødsel, så du er i stand til at genoptage dine sædvanlige aktiviteter. Der er 9 x træning af 1 time og 15 min.De første gange er der en del information og snak.Der trænes primært på måtte med fokus på bækkenbundog stabilitet. Belastningen og intensiteten øges gradvist i fht. styrke og kondition.

Efterfødsel

Efterfødsel
Under graviditet, fødsel og barsel sker der ændringer i vægt, kropsholdning og aktivitetsniveau.Dette påvirker både muskler og led, hvilket kan føre til graviditetsrelaterede lænde eller bækkensmerter ,ømme / spændte muskler og bækkenbunds problemer. Formålet med træningen er at komme i gang igen efter gravidit og fødsel, så du er i stand til at genoptage dine sædvanlige aktiviteter.Der er 9 x træning af 1 time og 15 min.De første gange er der en del information og snak.Der trænes primært på måtte med fokus på bækkenbundog stabilitet.Belastningen og intensiteten øges gradvist i fht. styrke og kondition.